Ons verhaal

Over ons

 
Bij People’s Playground doen we de dingen net even wat anders. Zoals onze naam aangeeft, zijn wij een dynamisch en creatief bedrijf. Spelenderwijs ontdekken, leren en groeien we verder binnen de video technologiewereld.

Het bedrijf is door Doron Nethe en Ammar Tijani gestart in 2009 als gevolg van drie simpele marktinzichten:

 

1. Fragmentatie

Het wordt steeds lastiger om op te vallen bij consumenten. Tegenwoordig worden er via allerlei soorten platformen talloze premium videodiensten aangeboden. Abonnementen zijn gemakkelijk te verkrijgen en op te zeggen. Deze ontwikkeling heeft gezorgd voor een gefragmenteerde en competitieve markt waarbij consumenten overladen worden met video content.

2. Competitieve markt

In deze competitieve markt zullen videodiensten die niet direct opvallen onsuccesvol blijven. Videodiensten die niet direct aanspreken, gebruiksvriendelijk zijn of beschikken over de juiste gepersonaliseerde content, groeien moeilijk.

3. Hogere consumentverwachting

De verwachting van consumenten worden steeds hoger. Dit vereist dat eigenaren van video content innovatieve, onderscheidende en gebruiksvriendelijke videoplatformen opzetten. Alleen op deze manier wordt omzet verhoogd en blijven consumenten loyaal.

Bekijk onze projecten